Korábbi tapasztalatainkat felhasználva elkészítettük 2.0-ás ajánlatunkat. A blog már több mint két éves, az elmúlt időszakban volt példa egyéni és csoportos hirdetésre is. Bár a Pakliban-kezdeményezés továbbra is él, így a hirdetőnek lehetősége van egyszerre az Addicton, az Appleblogon és a Szívlapáton reklámozni, mostantól újra opció csak az Appleblog felületét kibérelni.
De lássuk, hogy miről van szó.
Az oldalon két reklámfelület található.
Az 1-es egy maximum 160x290 pixeles, az oldal tetején található billboard, míg a 2-es az aktuálisan legújabb post alatt, illetve a postokba lépve a post és a kommentek közt található 310x250 pixeles felület. Ezeket az Appleblog külön-külön értékesíti heti bontásban.
Nézzük meg, hogy mit kap a hirdető a pénzéért. És főleg: mennyiért.
Először is egy szuper környezetet: az Appleblog két éves fennállása óta 4,6 millió kattintást hozott össze, kialakult körülöttünk egy remek közösség, akik értékes kommentjeikkel tovább gazdagítják a blog tartalmi oldalát. A posztokból és hozzászólásokból létrejövő termék a közelmúltban kiérdemelte az Itbusiness szakmai zsűrijétől a 2009 legjobb blogjának járó címet.
Az elmúlt hónapokban számos külföldi és belföldi kalandozáson vagyunk túl, gyakran elsőként szállítunk hazai vonatkozású híreket, exkluzív interjúkat készítünk az Apple magyar illetékeseivel, de az is megesik, hogy Kaliforniából vagy Nagy-Britanniából posztolunk felelősségteljes buzgalommal.
Jelenleg átlagosan 400 ezer kattintás van egy hónapban az oldalon, egyéni látogatóból naponta körülbelül 6 ezer, egy olvasó átlagosan 2,2-ször kattint, aktív közösségről van tehát szó. Havonta körülbelül 100 ezer absolute unique user látogat el az Appleblogra, ennyi embert lehet elérni a hirdetéssel: egy nagyobb városnyi közösséget.
Ebbe a környezetbe kerülnének a hirdetések. Mivel a Blog.hu szabályzata értelmében csak minden páros megjelenésre helyezhet el az Appleblog reklámot, míg a páratlanok fölött a Blog.hu rendelkezik, a hirdetők havonta átlagosan 200 ezer, hetente 50 ezer, naponta több mint 6,5 ezer oldalmegjelenéssel, valamint naponta átlagosan legalább 4,5 ezer unique userrel számolhatnak.
Ennek fényében a hirdetési árak:
Az oldal jobb szélén található 160x290 pixeles billboard:
20 ezer forint+ÁFA/hét
Az oldal közepén található 310x250 pixeles billboard:
30 ezer forint+ÁFA/hét
Az átlagos hirdetési ár tehát alig fél forint megjelenésenként, ami kiváló ajánlat a magyar reklámpiacon.
A hirdetési egység egy hétnél rövidebb ideig nem tarthat, és mindig hétfőn, 8 óra 00 perckor kerül ki az új billboard. Amennyiben a hirdető egy teljes hónapot (tehát négy hetet) vásárol meg, reklámpostot is kap az Appleblogon, amelyben egyértelmű jelzés lesz a post reklámjellegére vonatkozóan. A többi post mondanivalójára, stílusára, tartalmára a hirdetőnek nincs ráhatása.
Az összeget nem befolyásolja az átkattintások száma, csak a megjelenés időtartama, amit viszont a felek előre megbeszélnek. A blog tulajdonosa vállalja, hogy a hirdetővel előre egyezteti az időpontot, és attól nem tér el.
A banner lehet:
.jpeg, .gif és .png és flash-formátumú,
A fizetés áfás számla ellenében történik, melyet az Appleblog a teljesítés után állít ki, a megrendelőnek a számla kiállítása után tíz nap áll a rendelkezésére az utalásra.
Jelentkezni ezen az email-címen lehet.
A bejegyzés trackback címe: