Amíg nem kezdjük el Ádámmal közösen az élő közvetítést, ezt a postot frissítgetem. Kevesebb, mint háromórás repülőút meg kábé másfél órányi dugóban ácsorgás után itt vagyok az esemény helyszínén. Talán az első magyar újságíró vagyok, aki bejuthatott egy ilyen nemzetközi Apple-rendezvényre, de ettől még nem fogok hanyatt esni: ha ma csak annyi történik, hogy kétszeresére nő az iPodok háttértára, keményen beszólok. Azért szolgálhat pár meglepetéssel az este: bemutathatják a social networking-funkciókkal gazdagodott iTunest. Kamera kerülhet az iPodokba. Leleplezhetik az Apple Tabletet. És a one more thing: végre visszatérhet Steve Jobs a színpadra.

Addig is a népszabadságos Varga G. Gáborral megpróbáljuk ügyesen kitölteni a rendelkezésünkre álló időt, én például az előbb megettem egy gyanús színű süteményt. Még jól vagyok.  

update 1: egyre többen gyűlnek össze, egy órával az esemény kezdete előtt kezdenek annyian lenni, hogy sokkal többen már nem férnének be. Körbenéztem, a Macintoshok és pécék harca idebent döntetlenre áll, mindkettőből ötöt tudtam összeszámolni. Az Apple gépek mind 13-as laptopok (MacBookok és MacBook Prók), a pc-k meg az egyetlen Samsung kivételével mind Dellek. Fogalmam sincs, érdekel-e ez egyáltalán valakit.

update 2: bent vagyunk a teremben, nagyfokú a szervezettség, először az újságírók, utána a vendégek foglalhatták el helyüket. A wifi haldoklik, meglepő dolgokat művel, kezdek aggódni az élő közvetítéssel kapcsolatban. Egy ichat-et azért csak elbír a sávszélesség, a többi meg Ádám dolga, aki a budapesti karosszékből ellátja a bitek baját.

update 3: úgy látszik, a sávszélességel kapcsolatos problémák főleg a pc-ket érintik, egy kolléga épp most indítja újra kínjában Dell-laptopját mellettem. Hátha az segít.

Szerintem legközelebb már az élő közvetítésből jelentkezem, szóval ha végeztetek ezzel a posttal, kattintsatok át ide. Hétkor kezdünk