Múlt héten Budapestre látogatott Rainer Pirker, aki az IBM MobileFirst business területéért felel a térségben. Csapott egy másfél órás előadást arról, milyen appokat fejlesztenek, és mik vannak kész iOS-re, majd interjút is adott az Appleblognak, amiből kiderült egy csomó érdekesség.
Az alapötlet, hogy specifikus programokat készítenek üzleti ügyfeleknek, amivel speciális, szakmához vagy piaci területhez köthető problémákat oldanak meg, vagy könnyítik vele a munkafolyamatokat. Amikor például a bolti eladó tanácstalan, mert nincs meg minden szükséges információja, hogy a vevőnek tudjon válaszolni, kezébe adnak egy iPadet: ezen látja, hogy az adott vásárló milyen termék előtt időzött, feldobja neki ez alapján a hasonló termékek helyét a boltban, árral, mindennel. Ha kifogyott a raktárban a termék, le tudja foglalni egy gombnyomással egy másik üzletükben, és megmutathatja a vásárlónak, merre menjen.
A szerelő csak bepattan az autóba, és már látja is a napi feladatait, helyszínnel, az oda vezető úttal. Az appból segítséget kérhet a bent ülő kollégáktól iMessage-en vagy FaceTime-on keresztül, az egyes helyeken pedig a kijelzőn írhatják alá az ügyfelek, hogy ott járt, és elvégezte a munkát.
Sok-sok ilyen megoldást készít jelenleg is az IBM, mi pedig kíváncsian várjuk ezeket. Annyira kíváncsian, hogy kérdezünk is. Következzen a beszélgetés köztem és Rainer Pirker között.
Tovább olvasom
szucsadam
2015.03.18. 11:50
Címkék: biztosítás hirdető
Manapság szinte bármire lehet biztosítást kötni, és erősen egyénfüggő, hogy ki szerint mire “éri meg”. Az autónkra kötelező, a házunkra szoktunk. Ezen felül én olyanokra kérek még biztosítást, ami nagy értékű, és könnyen leamortizálja magát, akár egy rossz mozdulat következtében.

Igen, tipikusan ilyen egy iPhone. Vagy sokaknál egy MacBook is, Misi barátomé például úgy néz ki, mint Rocky az utolsó menet előtt.
Amikor 2013-ban bontogattam a dobozából az új iPhone 4-esemet, mindennél fontosabb volt a tudat, hogy nem baj, ha leejtem. nem baj, ha első nap ellopják, vagy ottfelejtem valahol, kiesik a taxiban. Persze így is megvolt a kezdeti időszak hímestojás-effektusa, nagyon vigyáztam rá, de nem féltettem, ami nagy különbség. Akkoriban ez a Telekomnál havi 790 forintba került nekem, amit tök jó dealnek tartottam. 30 hónapig fizettem, összesen 23.700 forintot, és az időszak végén a repedt kijelző miatt kaptam egy új készüléket.
Az iCentre-nél nem havidíjas a dolog, egy összegben fizethető a biztosítás. Egy évre, másfél évre vagy határozatlan időre lehet biztosítani (utóbbi esetben három évet kell kifizetni) bármely iPhone-t, iPod touch-ot, iPadet, Macet. Ennyiért:
Tovább olvasom