almalé és kungfu Rólunk

Karácsonyi világítás az iPhone 4 almalogóján

Karácsonykor mindenhol kis lámpások égnek, az ablakokba műgyertyákat tesznek, így fokozzák a hangulatot. Nemrég ráadásul kiderült, hogy idén már az iPhone-unkat is rávehetjük, hogy vegyen részt ebben az őrületben, és világítson az almalogójával a világbékéért.

A K.O. Gadget 42 dolláros szettjével megoldható, hogy a telefon logója is pislákoljon, úgy, ahogy a MacBookoké. Noha senkit sem bátorítunk arra, hogy otthon ilyen barkácsolásba kezdjen, az eredmény miatt megmutatjuk, hogy lehet ezt házi módszerrel is:



Hivatalosan is elindult a nemzetközi iTunes Match, de nem nálunk

Az Apple bejelentette legújabb iCloud-szolgáltatásának nemzetközi startját, ami remek hír, leszámítva, hogy minket nem érint. Mostantól 17 országban érhető el a jóság, mégpedig ezekben:

Ausztrália, Belgium, Kanada, Ciprus, Csehország, Franciaország, Németország, Írország, Luxemburg, Málta, Mexikó, Új-Zéland, Szlovákia, Spanyolország, Svájc, az Egyesült-királyság és az Egyesült Államok.

Igencsak kedvünket szegheti, ha átnézzük a listát, hiszen arra Csehország és Szlovákia is ráfért, mi meg nem. Az viszont vigasztalhat valamennyire, hogy az osztrákok velünk szívnak, a monarchia a Matchnek hála most rövid időre feltámadt.

Egyébként előfordult, hogy olyan országokban is beindult rövid időre a szolgáltatás, amik nincsenek a listán, ide tartozik például Brazília. Sőt, Magyarországról is sok felhasználó jelentett pillanatokra felvillanó Match-gombot, szóval biztos, csak idő kérdése, hogy mi is megkapjuk, amit megérdemlünk.



Alac Baldwin úgy játszott iPadjével, hogy leszállították egy repülőről

Az amerikai sztár híresen imádja iPhone-ját, folyton nyomogatja és a mobillal kapcsolatos élményeit gyakran a Twitteren is megosztja. De úgy látszik, még jobban beleszeretett az iPadjébe, az ugyanis már a épelméjűség határát súrolja, ami múlt héten történt vele.

Szóvivője is megerősítette a hírt, miszerint Baldwint le kellett szállítani egy repülőről, úgy belefeledkezett az iPaden a játékba. A Words with Friends nevű betű kirakós játékot nyomta, amikor a gép már elindult volna a kaputól, hogy felszálljon New Yorkba. A légiutas-kísérők megkérték a színészt, hogy kapcsolja ki a tabletet, de ő erre nem volt hajlandó, annyira elkapta a játék heve. Inkább elhagyta a repülőt, hogy befejezhesse a játszmát, és csak a következő American Airlines-járattal repült New Yorkba.

Hát így.



Leleplezték a magyar Steve Jobs-szobrot

Tegnap avatták fel Steve Jobs bronzszobrát Budapesten, a Graphisoft Parkban. A szobrot Tóth Ernő készítette a vállalat alapítójának, Bojár Gábornak a megbízásából, és nem spóroltak az anyaggal: életnagyságúnál is magasabb lett.

A Graphisoft elnök-vezérigazgatója, Várkonyi Viktor úgy nyilatkozott, hogy a parkban Steve Jobs szellemiségét próbálják megtestesíteni, így jobb helyre nem is kerülhetett volna a szobor.

A Graphisoft egyébként évtizedek óta a cég jótevőjeként tekintett Jobsra. Az Apple vezetője még a nyolcvanas években találkozott az ArchiCAD programmal egy németországi konferencián, és annyira megtetszett neki a projekt, hogy egyből támogatni kezdte azt.

Ahogy Bojár nyilatkozott, az Apple pénzt és számítógépeket adott a Graphisoftnak akkor, amikor az még csak egy kis cég volt, korlátozott erőforrásokkal a kommunista Magyarországon.

Az Index egyébként remek videót készített a szoboravatásról:



A jó hírlevél titka

E heti hirdetőnk a MiniCRM. Folytatjuk a megkezdett utat, és tovább göngyölítjük a rejtélyt: mitől működik jobban egy cég. Először azt tudtuk meg, hogy a MiniCRM segít rendszerezni a dolgokat, aztán arról is beszéltünk, hogy a potenciális vásárlókat is kategorizálhatjuk vele, majd a robotmunkáról volt szó, mit a robotokra kell bízni.

Most a MiniCRM egy újabb képességéről lesz szó: a hírlevélküldésről. Pontosabban a célzott levélről, és arról, hogyan lehet ezzel növelni az eladásokat.

Kijelenthetjük, hogy hírlevelet mindenki kapott már életében. Akár kérte, akár nem. Itt válik el első körben a hatékony és a nem hatékony hírlevél: sokan dühösek a spamek miatt, én is. Ezeket a leveleket úgy törlöm, hogy a benne lévő információk még a szememig sem jutnak el.

Ha van azonban egy ügyfélköröd, érdeklődőid, már tudsz az érdeklődésüknek megfelelő hírlevelet küldeni. És ami még fontosabb: meg tudod szólítani őket. A "Tisztelt Ügyfelünk" és a "Szia Gábor" közül az utóbbi valósulhat meg, és azt a levelet Gábor már elolvassa. A jó hírlevél annyira személyre szól, mintha egy ember írta volna, ezt pedig inkább elolvassák. Legalábbis elkezdik, itt nyert az értékesítés öt másodpercet.

Öt másodperc alatt még el kell intézni ezt-azt. Az alap, hogy nem kínálsz vibrátort a férfiaknak, sem gördeszkát a nagymamáknak. De ha MiniCRM-et használsz, többet tudsz arról, akinek a levelet küldöd. Az értékesítő már egy kész űrlapot töltött ki a vásárlóról, érdeklődőről, így tudja, miért akar ilyet venni, miért barnát, a barátnőjének, a feleségének, a férjének, a gyereke hány éves, mi a hobbija, satöbbi. Mindent, ami az eladó cégnek fontos tudni. Ezeket pedig egyrészt szűrőnek használhatjuk, másrészt személyre szabhatjuk a levelet.

Az optimális hírlevél tele van változókkal, amiket a MiniCRM a korábban összegyűjtött adatokból épít fel. Annyi információ lesz az ügyfélről a levélben, hogy úgy tűnik neki: tényleg az az értékesítő írta volna, akivel tegnap, múlt héten, vagy múlt hónapban beszélt. Ezt odáig lehet fokozni, hogy a potenciális vevő tényleg nem veszi észre, hogy a levelet nem "kézzel" írták, hiszen hivatkoznak benne arra, mikor találkoztak, mi iránt érdeklődött, miért szeretné megvásárolni azt a terméket.

Kedves Sándor!

Egy hete beszéltünk, és akkor említette, hogy a sárga tengeralattjáró érdekli. Azt is elárulta, hogy Ön szerint ezzel lehet a legjobban csajozni.

Hát most kiélheti a szenvedélyét, mert a sárga tengeralattjárókra, úgy tűnik, máshol is gondoltak. Most mutatok néhány videót és képeket erről, szerintem érdemes megnézni, mit lehet kihozni ebből.

A sárkányrepülőzés mellett szerintem is ez viszi a pálmát:)

Ha bármelyik érdekli, keressen meg bátran, felhívom, és megbeszéljük.

Egyszer, talán kétszer beszélt csak az értékesítővel, mégis egy sor automatizmus után rendszeresen kapja a személyre szabott leveleket.

Az értékesítő emlékeztetni tudja az ügyfelét, hogy mikor kell legközelebb beszélniük, vagy pontosan mikor és hol fognak találkozni. A megbeszélt időpontokat ebben az esetben is a változókkal oldja meg a MiniCRM. Megvalósítható az is, hogy a különböző érdeklődési kört vagy stílust szétválasztva más-más levelet kapjanak az ügyfelek. Még egy tipp: Hihetetlen, de az egyik leghatásosabb levél a sima, hagyományos fehér alapon fekete betű.

A MiniCRM mellé járó támogatással megtanulhatja mindenki, hogyan lehet ilyen levelet létrehozni. Mert a jó hírlevél nem akciókat hirdet, hanem olyan terméket kínál, ami érdekel. Nem biztos, hogy azonnal megveszem, de ha olyat akarok, emlékezni fogok a levél küldőjére.




süti beállítások módosítása