E heti hirdetőnk a MiniCRM. Folytatjuk a megkezdett utat, és tovább göngyölítjük a rejtélyt: mitől működik jobban egy cég. Először azt tudtuk meg, hogy a MiniCRM segít rendszerezni a dolgokat, aztán arról is beszéltünk, hogy a potenciális vásárlókat is kategorizálhatjuk vele, majd a robotmunkáról volt szó, mit a robotokra kell bízni.
Most a MiniCRM egy újabb képességéről lesz szó: a hírlevélküldésről. Pontosabban a célzott levélről, és arról, hogyan lehet ezzel növelni az eladásokat.
Kijelenthetjük, hogy hírlevelet mindenki kapott már életében. Akár kérte, akár nem. Itt válik el első körben a hatékony és a nem hatékony hírlevél: sokan dühösek a spamek miatt, én is. Ezeket a leveleket úgy törlöm, hogy a benne lévő információk még a szememig sem jutnak el.
Ha van azonban egy ügyfélköröd, érdeklődőid, már tudsz az érdeklődésüknek megfelelő hírlevelet küldeni. És ami még fontosabb: meg tudod szólítani őket. A "Tisztelt Ügyfelünk" és a "Szia Gábor" közül az utóbbi valósulhat meg, és azt a levelet Gábor már elolvassa. A jó hírlevél annyira személyre szól, mintha egy ember írta volna, ezt pedig inkább elolvassák. Legalábbis elkezdik, itt nyert az értékesítés öt másodpercet.
Öt másodperc alatt még el kell intézni ezt-azt. Az alap, hogy nem kínálsz vibrátort a férfiaknak, sem gördeszkát a nagymamáknak. De ha MiniCRM-et használsz, többet tudsz arról, akinek a levelet küldöd. Az értékesítő már egy kész űrlapot töltött ki a vásárlóról, érdeklődőről, így tudja, miért akar ilyet venni, miért barnát, a barátnőjének, a feleségének, a férjének, a gyereke hány éves, mi a hobbija, satöbbi. Mindent, ami az eladó cégnek fontos tudni. Ezeket pedig egyrészt szűrőnek használhatjuk, másrészt személyre szabhatjuk a levelet.
Az optimális hírlevél tele van változókkal, amiket a MiniCRM a korábban összegyűjtött adatokból épít fel. Annyi információ lesz az ügyfélről a levélben, hogy úgy tűnik neki: tényleg az az értékesítő írta volna, akivel tegnap, múlt héten, vagy múlt hónapban beszélt. Ezt odáig lehet fokozni, hogy a potenciális vevő tényleg nem veszi észre, hogy a levelet nem "kézzel" írták, hiszen hivatkoznak benne arra, mikor találkoztak, mi iránt érdeklődött, miért szeretné megvásárolni azt a terméket.
Kedves Sándor!
Egy hete beszéltünk, és akkor említette, hogy a sárga tengeralattjáró érdekli. Azt is elárulta, hogy Ön szerint ezzel lehet a legjobban csajozni.
Hát most kiélheti a szenvedélyét, mert a sárga tengeralattjárókra, úgy tűnik, máshol is gondoltak. Most mutatok néhány videót és képeket erről, szerintem érdemes megnézni, mit lehet kihozni ebből.
A sárkányrepülőzés mellett szerintem is ez viszi a pálmát:)
Ha bármelyik érdekli, keressen meg bátran, felhívom, és megbeszéljük.
Egyszer, talán kétszer beszélt csak az értékesítővel, mégis egy sor automatizmus után rendszeresen kapja a személyre szabott leveleket.
Az értékesítő emlékeztetni tudja az ügyfelét, hogy mikor kell legközelebb beszélniük, vagy pontosan mikor és hol fognak találkozni. A megbeszélt időpontokat ebben az esetben is a változókkal oldja meg a MiniCRM. Megvalósítható az is, hogy a különböző érdeklődési kört vagy stílust szétválasztva más-más levelet kapjanak az ügyfelek. Még egy tipp: Hihetetlen, de az egyik leghatásosabb levél a sima, hagyományos fehér alapon fekete betű.
A MiniCRM mellé járó támogatással megtanulhatja mindenki, hogyan lehet ilyen levelet létrehozni. Mert a jó hírlevél nem akciókat hirdet, hanem olyan terméket kínál, ami érdekel. Nem biztos, hogy azonnal megveszem, de ha olyat akarok, emlékezni fogok a levél küldőjére.
A bejegyzés trackback címe: