Vannak pillanatok az életben, amikért érdemes volt megszületni. Ezek jellemzően túlmutatnak önmagukon, és olyan nagyobb összefüggéseket világítanak meg, amiknek hála megértjük az univerzum működését, születésünk célját, a budapesti tömegközlekedést.
Katarzist okoznak.
Hogy ilyen-e a Microsoft béna reklámkampányáról most kiszivárgott információ, azt nem tudom, de hogy hörtyögve röhögök magamban, mióta megtudtam az IGAZSÁGOT, az biztos.
Kis előzmény: talán emlékeztek a blogon megjelent "A Microsoft ott rúg az Apple-be, ahol az a legjobban fáj neki"-sorozatra. A rövidke hirdetésekben a redmondi cég lefizetett emberei rendre valamilyen pc-t választottak a Macintoshok helyett főleg az árat szem előtt tartva, de legutóbb a filmkészítő Sheila például képes volt azt állítani, hogy szakmai szempontból is jobban megéri neki a HP. Lelke rajta, elvitáztunk itt az ügyön, azonban minden érvet felülír, hogy most kiderült:
A REKLÁMOT MACINTOSHON VÁGTÁK.
Sőt, nemcsak ezt, hanem mindet. A Wired készített riportot a Microsoft reklámügynökségéről, ebből derült ki, hogy a stúdióban kizárólag Macintoshok futnak, méghozzá gyakran olyan 13,3-as MacBookok, amikről a saját reklámfilmjük állította, hogy alkalmatlanok a videós munkára.
Bármilyen magyarázat ezek után hiábavaló lenne. Ezen nincs mit mosni, mert ez mindenképp egy rohadt nagy
ÖNGÓL!
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Pingback: Handras » Blog Archive » microsoft öngól. Már megint… 2009.05.06. 13:37:21
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.