Korában már írtam, hogy idén jony Ive és Mar k Newson dizájnolja meg a Claridge hotel karácsonyfáját. Arra is utaltam - kissé gonoszan -, hogy 2016-ban még nem láttunk Jonyt nagyon dolgozni, így szerencsére ez a fa kiköszörülheti ezt a csorbát. Valami ilyesmik készültek eddig, korábban így nézett ki a fa:

claridges-christmas-tree-1-800x557.jpg

Erre most megjött a fotó, mit műveltek a dizájnerek:

 

christmas_tree_2016_hero.jpg

Ahelyett, hogy egy fát dízítettek volna fel, feldíszítették az egész szobát, és egy fát pőrén betettek középre, mert, mint ahogy írják, kevés dolog tisztább és gyönyörűbb a természetnél. És az a kevés mind illegális - teszem hozzá gyorsan.

Először poénkodni akartam a dizájnnal, hogy majd jövőr ezek szerint ilyen lesz a MacBook Pro:

yuxne4r4znqft5rb_medium_1.jpeg

De aztán ránéztem még egyszer a képre, és arra gondoltam, hogy basszus, ez gyönyörű. Megríkattál ember, ez valami csodálatos. Én is a Claridge hotelben akarom tölteni a decembert!!!!