A Financial Times szerint az Apple Music havidíjat kicsengető előfizetőinek száma meghaladta a 10 milliót. Ez nemcsak azért mérföldkő, mert tíz a hetediken, hanem azért is, mert kábé fele a Spotify fizetős bázisának.
Igazán nem is a tömeg, hanem a sebesség a lenyűgöző: míg a Spotify hat év (ÉV) alatt hozta össze a tízmillió fizetős júzert, addig az Apple-nek hat hónap (HÓNAP) alatt sikerült ugyanez - úgy, hogy három hónapig ingyenes volt a szolgáltatás. Persze a Spotify-t inkább ingyenes előfizetéssel hallgatják sokan (összesen 75 millió aktív felhasználóról tudnak), míg az Apple Music felhasználói bázisa a pénztárcát nyitogatókból áll.
Októberben 6,5 millió előfizetőről beszélt Tim Cook, erre dobtak rá még 3,5-et, és ebben még nincsenek benne az androidosok: a novemberben megjelent Android-app használói még a három hónapos ingyenes periódusukat töltik.
És ha már előfizetői tábor, egy másik alkalmazásról is volt szó: Eddy Cue is nyilatkozott a hétvégén, a WSJ-nek árulta el a hírt, hogy
valójában fogalmuk sincs, hányan olvassák az Apple Newst.
Eddig ugyanis rosszul számoltak, és alábecsülték a valódi olvasók számát. Ami jobb, mint fölébecsülni, próbálta meg elütni tréfával az Apple-vezető, aki most nyilván nagyon szeretne megszerezni pár embert a Google Analytics csapatból.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.