Ez a történet arról szól, hogy az Apple néha meg tudja savanyítani a tejet az ember szájában. Pedig nem kellene neki.
Tamás tavaly október 22-én az Appleblogon követte a keynote élő közvetítését. Este, miután lefektette a gyerekeit, ránézett a magyar Apple Store-ra, és meglátta, hogy az új MacBook Prók már rendelhetőek. A cége végre jó évet zárt 2013-ban, már megérett egy új laptopra, kedve támadt kipróbálni a legújabb játékokat is rajta, megvette tehát a legbrutálisabb példányt: 1.012.789 forintért megrendelte a legnagyobb, 15-ös MacBook Prót, 2.6 gigahertzes Core i7-tel, 1 terás flash háttértárral, 16 giga RAM-mal és egy GeForce GT 750M dedikált kártyával. Korábban őrültnek nevezte volna, aki ennyiért vesz gépet, de most belecsapott a lecsóba, és jól érezte magát attól, hogy megteheti. Én sem kezdtem el neki magyarázni, hogy nem játékra veszik az emberek az ilyen gépet, mert ő is tudta, de csak mosolygott. Így hát én is vele örültem.
Egy hét múlva meg is érkezett az Apple csúcslaptopja (mi is ezt teszteltük egy videóban). Örült a gépnek, fülig ért a szája, amíg pár nap után észre nem vette, hogy az egyik fényerő-szabályzó gomb kicsit kiáll, fura hangot ad, nem jól illeszkedik a helyére. Úgyhogy bevitte az egyik hivatalos Apple-szervizbe, ahol a pár napos gépet megvizsgálták, és jött az ítélet: a gomb javítása nem garanciális, mert ezt biztos nem így szállították le. Biztos beleakadt az ingujja, vagy valami hasonló. Miután kiderült, hogy 5000 forint körül van a javítás, Tamás egy kicsit csalódottan azt mondta: javítsátok, kifizetem. Leült a szervizben, hogy megvárja a dolgot.
Tovább olvasom