Napok óta megy a susmus. Először az Instagramon jelentek meg fotók, Mikael Silvanto, az Apple dizájnere örökítette meg a repülőgépen kapott pezsgőjét, ami mellé a sokat mondó #next stop #paris #parisfashionweek leírást adta. Később is láttak az Apple dizájnerei közül néhányat a divathéten.
Aztán tegnap a Colette kirakatát már meg is csinálták. Rajta imádnivaló Apple Watch feliratokkal, színes, zabálnivaló kis buborékikonokkal, az egyik buborékban egy valódi Apple órával. 30-án, vagyis ma egy “egynapos élményt” hirdettek az Apple órájával, hogy ez alatt pontosan mit értettek, nem derült ki.
Egészen két órával ezelőttig, amikor a francia mac4ever ki nem tette a jó minőségű képeket:
Itt van Jony Ive is, együtt mutatják be divatmagazinoknak az órát. Fel lehet próbálni, tapogatni. A szoftverről nincs hír, lehet hogy csak az időt mutatja még a vaccs.
Egyre világosabb, hogy az Apple miért alkalmazott annyi nagyágyút a divatvilágból: tényleg luxus kiegészítőként akarja pozicionálni az óráját, legalábbis az Edition kiadást. John Gruber tippje az 5-10 ezer dolláros óráról egyre közelebb kerül a földhöz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.