Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én már attól izgalmi állapotba jövök, ha leírom az XCOM-szót. 1995-ben, 14 évesen játszottam hajnaltól hajnalig a Terror from the Deeppel, amit nemrég sikerült megszereznem Macre is, hogy akadály nélkül törjön elő belőlem az életem első fele: megint gyereknek éreztem magam, pont ugyanaz volt az izgalom, mint 18 éve.

1995 óta több rész is megjelent, ezek már kimaradtak, és valahogy el is felejtettem a sorozatot, amíg tavaly meg nem jelent az Enemy Unknown. Ezt az epizódot sokan a legjobbnak nevezték az eredeti óta, mindenki írt róla, nekem meg beugrott a Terror from the Deep, aztán jól letöltöttem Macre.

Most eggyel továbbléphetek, mert ma megjelent iOS-re a program, már töltheted is az App Store-ból, igaz, nem nagyon olcsón: 18 euróért, amiért cserébea gyártó azt ígéri, hogy az élmény pont ugyanakkora lesz, mint Macen, vagy pc-n, szóval elvileg megéri kifizetni érte a pénzt. Már csak egy rendes játékkontroller kellene, és mehetne a mészárlás.

xcom4.jpg

6C7937132-2kg-xcomeuios-review-01.blocks_desktop_large.PNG

Még egyszer: itt vehető meg.

Disclaimer: Az Appleblog részt vesz egy Affiliate-programban, ha a posztokban elhelyezett linkekre kattintva vásárolod meg az App Store-os programokat, részesedést kapunk a vásárolt összegből. A program ára nem változik, csak jó lesz nekünk. Ha nem akarod, hogy jó legyen nekünk, írd be simán a Google-be a program nevét, és megkapod jóság nélküli App Store-os linket.