Nemrég vásároltam egy Samsung telefont. Azóta tesztelem, és gondoltam, megosztom veletek a tapasztaltaimat. Ugyanis nagyon meg vagyok elégedve. Mondom is, miért.

1. Március 19-én töltöttem fel először, legközelebb április 9 6-án kellett hálózatra dugni. Több mint két hét használat után még mindig keresni kellett a csatlakozó aljzatot a készüléken!

2. Egyszer leejtettem a földre, de nemcsak úgy egyszerűen, hanem utánakaptam, plusz lökést adva neki. Gyakorlatilag teli erőből földhöz vágtam, hátlap leugrott, de semmi baja.

3. A beszédhang zajos, de nem baj, mert így bármikor megszakíthatom a vonalat vételi problémákra hivatkozva.

4. Minimal design:

P1140686.JPG

5. Nem zavar emailekkel, nem csábít 9gag-ezésre a metrón, ha ügyem van valakivel, kénytelen vagyok felhívni. Komoly emberek beszélnek, nem gépelnek (gépeljen a titkárnő, akurvaéletbe!)

7. Tiszta műanyag, nincs is súlya.

6. 4000 forint volt kártyafüggetlenül. T-s Dominóval 3000 forint, minusz 600 forint lebeszélhetőság = akár 2400 HUF.

Én tényleg úgy gondolom, hogy a maga nemében ez a telefon egy bravúr. Ha nem tudnám, hogy ez a múlt, azt gondolnám, ez a jövő. Hajrá Samsung.