Tegnap mutatták be a Ferrari legújabb csúcsgépét, az F40-es, az F50-es és az Enzo helyére lépő LaFerrarit, aminek egymás között azért elég hülye neve van.

3963762_cb14ecf7f9eeb7d14b58e704826d736c_k.jpg

Az autó viszont csodálatos, és nemcsak megjelenésében, de technológiájában is, hiszen van benne egy 800 lóerős, 6,3 literes, V12-es benzinmotor, meg egy 163 lóerős elektromos motor, ami együtt ugye 963 lóerő, nem is értem, miért nem tekertek még rajta 37-et, hogy meglegyen az ezer. De már ez is elég ahhoz, hogy a LaFerrari 15,5 másodperc alatt elérje a 300 kilométer per órás sebességet, a maximum meg valahol 350 felett van, a pontos adatot még nem publikálták.

3963760_61d2b92f8cc775187b8fe08ad35fe30f_k.jpg

Az 1,3 millió eurós autó műszerfala nem emlékeztet a régi szupersportkocsiékra, aki látott mát F40-est, tudja, hogy az belülről körülbelül úgy néz ki, mint egy kimélyített Lada, ez a kocsi viszont tele van luxussal. És most nemcsak az ülésekre, az anyaghasználatra meg a kezelőszervekre gondolok, pedig beszélhetnék arról is, hanem arra az iPad minire, ami mindegyik LaFerrarinak a része lesz. Az utas előtti részre szerelik majd be, méghozzá rögtön kettőt, hogy azokkal szórakoztassa magát az unatkozó anyós, miközben 350-nel utaznak Firenze és Pisa között (haha).

Szóval nem a LaFerrari kapta az iPadeket, hanem a Ferrari FF, de végül is piros-piros, nem? Az FF-ben az a jó, hogy van benne hátsó ülés is, akik itt ülnek, azok nézegethetik majd a két iPad minit, meg játszhatnak vele mondjuk Need for Speedet, száguldoznak a Ferrarikkal, meg hasonló gazdagos dolgokat csinálnak majd hátul.

A kocsiban egyébként használható lesz a Siri is, szóval egy csomó mindent hanggal lehet majd vezérelni. Az iPadet és az iPhone-t legalábbis mindenképp.