A UPC valamilyen ördögi módszerrel átterelt a csekkes fizetésről az online felületre. Nincs ezzel semmi gond, 2013-ban postára járni a sárga csekkel olyan 2012-es.

Na de: decemberben megpróbáltam kifizetni a novemberi számlát a dijnet.hu-n. Az egész egy nyolc-tíz lépésből álló folyamat, amivel nem lenne gond, ha öt percnél kevesebbet kellett volna várnom egyetlen lépés befogadására.

Aktuális csekkek megnézése: kattintás, majd öt percig semmi. Fizetés kiválasztása: kattintás, majd öt percig semmi. Itt untam el a dolgot és küldtem el a kurva anyjába az egész szolgáltatást, de ma reggel újra megpróbáltam.

Kiválasztottam a mobilos fizetést, mert arra számítottam, hogy a tételt majd hozzácsapják a mobilszámlámhoz. De nem, kiderült, hogy le kell töltenem egy alkalmazást az iPhone-ra, bankkártyát kell regisztrálnom, stb. Megpróbáltam új fizetési mechanizmus választani, de erre már nem volt lehetőség.

Jobb híján tehát letöltöttem a programot, regisztráltam, beállítottam a pin-kódot (eleve gyanús, amikor a szoftver arra kér, hogy ez ne a bankkártyám pin kódja legyen - miért ne?), aztán megpróbáltam fizetni.

Ezt az üzenetet kaptam:

IMG_5630.PNG

Ezután a Macen frissítettem a díjnet.hu-n, de már nem jön be semmi. Rohadjatok meg. Ha kell a pénzem, gyertek érte.

PS: legyünk igazságosak, a rendszer végül összeszedte magát, az app legalább működik:

IMG_5631_1.PNG