Nem Kate Upton hibája, hogy mostanáig fogalmam sem volt róla, ki ő. Még csak nem is az enyém. Generációs probléma, van köztünk tíz év, sosem mutattak be minket egymásnak, ráadásul a Sports Illustrated Swimsuit Issue 2011-es számát sem láttam, amiben szerepelt.

A nevét persze már hallottam. A nevéről ráadásul jellemzően a jó nőre asszociáltam, szóval jó helyen kerestem Kate-et, sosem feltételeztem például a 20 éves, 178 centi magas lányról, hogy kohász. Tényleg nem kohász, nézzétek csak meg a képeit:

KateUptonSportsIllustratedSwimsuit20111.jpg

Kate-Upton-Twitter.jpg

KateUptonSportsIllustratedSwimsuit201111.jpg

kate-upton9.jpg

KateUptonSportsIllustratedSwimsuit20117.jpg

Nálunk viszont azért szerepelhet, mert a csaj lelkes iPhone-júzer.

image.jpeg

Köszönjük Pákozdi Dávidnak a találatot!