Nyilván mindenki tett egy erőtlen próbálkozást, hogy a fejében kimondja a fenti szót, a mai helyszínt. Ki mit mondott? Én Gyerokabungot.

A Gyeongbokgung szó egyébként annyit tesz, hogy a "palota, amit igencsak megáldottak a mennyben", és Dél-Koreában van.

Több épületből áll. Ilyen a Gangnyeongjeon, a Geunjeongjeon, Gwanghwamun, a Gyeonghoeru, a Gyotaejeon vagy a Geoncheonggung. Az én fejemben ez úgy szólt most, hogy ganyon, gujon, gvarhum, gyóhere, gitáj és geographic channel.

Cactus.JPG

Itt járt Utazónk, de nem azért jött, hogy ismerkedjen a dél-koreai kultúrával. Valójában a versenytársakat jött kémkedni, innen nem messze ugyanis a Samsung főhadiszállása terpeszkedik.

Cactus, Utazónk aktuális "kísérője" így ír:

Ezt a képet Koreában lőttem a szöuli Gyeongbokgung palota bejáratánál még idén áprilisban. Már régóta terveztem beküldeni nektek, de nem akartam fölöslegesen kelteni az indulatokat, hogy a Samsung főhadiszállása környékére is eljutott a kis ribanc. Egyébként arrafelé simán megfér a két márka egymás mellett, igaz mindenki kezében valamilyen "okos" készülék van.

Ezt nevezem SmartEast-mentalitásnak. Éljen.