Nem mondom, hogy remegve vártam a frissítést, mert hát a kolerával is együtt lehet élni, és a Safari 5 nem alapvetően volt rossz, csak részleteiben. Írtam már korábban erről egy posztot, lényeg, hogy az upgrade után nem az és nem úgy történt, ahogy megszoktam, szóval türelmetlenül vártam valami .01-es verziót, vagy hasonlót.

A héten megkaptam, bár az Apple nem ígért semmit, csak pluginokat: nem nagyon mondta, hogy kijavította az alapverzió hibáit, igaz, arról sem kommunikált, hogy lett volna olyan egyáltalán. Gyorsulásról sem beszélt, letölthetünk hozzá néhány alkalmazást, that's the deal.

Azért csak telepítettem, és azt kell, hogy mondjam, hogy az Apple egy szavahihető cég: a .01-es verzió semmit sem változott az 5-öshöz képest. A blogon még mindig nem frissül az online látogatók száma, amíg újra nem indítom a böngészőt, a Google docs és a Gmail ugyanolyan nehézkesen használható, mint a 4-es óta mindig, és a sebesség sem változott: a Sunspider ugyanúgy 320-330 ms-os értéket mutat, szemben például a Google Chrome 5.0.375.125-ös verziójával (biztosan elfér itt még néhány szám), ami valamivel rosszabb, 372 ms-os eredménnyel zárta a tesztet.

Továbbra is bízom abban a jövőben, amikor az Apple a gőzmozdonyként zakatoló innovációt félretéve egy pillanatra megpihen, körbe néz, és eltakarítja a szemetet.