Majdnem háromhetes kihagyás után gondolhatjátok, hogy Ádám minden munkát rám testált, szóval a következő pár napban az én híreimmel kell beérnetek, amíg ő gondolom valami Microsoft-termékkel orvosolja az elmúlt időszak Apple-túladagolását.

Na de vágjunk a dolgok közepébe: várhatóan decemberben megérkezik a Google Chrome a Macre. Nagy adósságát törleszti ezzel a cég, hiszen bár a böngésző már tavaly szeptemberben megjelent, az hivatalosan csak Windowson működik. Vannak ugyan félkész verziók, de akik stabil böngészőre vártak, rövidesen azok is örülhetnek, a Google ugyanis bejelentette, hogy decemberben megjön a maces verzió.

Bár még ez sem lesz végleges Chrome, csak afféle béta, de egyrészt ennek a kifejezésnek nincs nagy jelentősége a Chrome-ot leszámítva mindenből csak bétát készítő Google-nél, másrészt meg a 4-es verziónak is lesz készre csiszolt változata, szóval mindez már csak idő kérdése.

Szerintem megírtam már, hogy egyik böngészővel sem vagyok elégedett, a Firefox maces verziójában sokat csalódtam, és a Safari sem a stabilitás csimborasszója, úgyhogy ha megjön a Chrome, mindenképp kipróbálom. Már csak azért is, hogy meglássam, mire képes egy Apple-platformon a böngésző motorja, az Apple-fejlesztette Webkit, ami egyébként a Safarit is hajtja.