Érthetetlen. Látszólag nem változott semmi, nem telepítettem bizonytalan forrásból származó alkalmazásokat, ugyanúgy használtam a gépemet, mint korábban, mégis elszaródott. A következő történik: elindítom az eredendően hulladék HuaweiApp-ot, a 3G-s modem kezeléséhez szükséges programot. Felcsatlakozom a hálózatra, elkezdek netezni, majd legkésőbb öt percen belül kifagy ez a szar, és vége a világnak: nincs többé netkapcsolat. Leszakadok a világhálóról.
De van ennél durvább is: normál esetben nyomok egy Force Quitet, aztán újraindítom a HuaweiApp-ot, ami rendkívül kényelmetlen, de átmenetileg elviselhető módja a problémamegoldásnak. Viszont gyakran előfordul, hogy nem opció a normál menetrend, mert, és most figyeljetek, nem lehet Force Quit-elni ezt a szart. Életemben nem láttam még olyan programot, amit a Mac OS X ne tudott volna lelőni magától, utoljára Windows alatt találkoztam hasonlóval, ahol az End Process nyomogatása gyakran semmilyen eredménnyel nem jár.
Még keresem a hiba okát, meg persze abban is bízom, hogy a perceken belül települő Snow Leopard alatt megszűnik a probléma, de hát a nyilvánosság erejét felhasználva azért megkérdezlek titeket is arról, hogy találkoztatok-e már hasonlóval, és tudjátok-e mi ilyenkor a megoldás? Illetve ismeritek-e a HuaweiApp programozójának tartózkodási helyét, és van-e bármilyen információtok arról, hogy melyik kínzást bírja a legkevésbé a fickó?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.