Lassan túltettem magam azon, hogy a Macbookom sleepben is feltölti az iPhone-t, pedig elvileg nem kellene neki. Az ismerőseimnek sincs meg ez a ficsör, sőt, legutóbb a Toshiba mutatta be, mint új technológiát. Ezek szerint az én laptopom úgy hibás, ahogy azok forradalmiak.

A másik érthetetlen képességet a telefonom birtokolja, ugyanis az iPhone-om internetkapcsolat nélkül is képes levelezni. Viszonylag hihetetlennek tűnik elsőre, de én lassan már hozzászoktam, hogy a telefon akkor is naprakészen tárolja a leveleimet, amikor nem lehetséges a mobilinternet-kapcsolat, és az egyetlen elérhető wifi-kapcsolat a szomszéd routeréről lehetséges, de az meg jelszóval védett, és a telefonomat (eddig azt hittem) nem képezték ki az automatikus feltörésre.

De még ha nem is lenne levédve ez a bizonyos hálózat, akkor is: van, hogy a telefon tíz órán keresztül a zsebemben lapul, alszik, nem ébreszti fel senki, és amikor bekapcsolom, a húsz perccel azelőtt kapott levelet is ott látom a postaládámban.

A levelező magányos buddha-attitűdje átment nullanullahétbe. Aki érti, írja meg a választ.