A tavalyi utolsó posztomban írtam arról, hogy az Apple várhatóan komolyabban megtolja a magánszféra szekerét, hiszen ahogy fejlődik az IoT és az okoshangfalak piaca, úgy lesz egyre nagyobb kérdés, hogy mennyi adatot töltenek fel helyettünk az eszközeink, és hová. A privacy ma már egy termék, amiért lehet több pénzt kérni, és az a fura, hogy eddig nem lehetett.

Nem sokat kellett várni, a 2019-es CES előtt a cég máris kirukkolt egy hatalmas plakáttal Las Vegasban:

dwgoq2uv4aa_aov_jpg-large.jpeg

Az Apple nem szokott részt venni az expón, idén sincs standjuk, de ezzel az üzenettel azért megadták az alaphangulatot mindenkinek. Jöhetnek csillogó kütyük, fasza kiegészítők, háromszor gyorsabb izék, de azért tegyük fel a fontos kérdést.

Megtartja magának a cucc azt az adatot, amit magunknak tartogatnánk?

A kihelyezés helye, a Las Vegas-i kiruccanásra utalás a szövegben, valamint az időzítés egyértelműen a CES látogatóinak szól. Jó reklám, tetszik.