almalé és kungfu Rólunk

Kiterjeszti Európa felé a térképes cégregisztrációt az Apple

Az Apple - a Google-lel szemben - nem hisz az információk világszerte kiterjesztett, egyidejű gyűjtésében. Inkább a fokozatosságban hisz, először mindig elkezdi az USA-ban, aztán majd valamikor átjön az óceánon. Még akkor is, ha egy olyan egyszerű és hasznos szolgáltatásról van szó, mint az Apple Maps POI-inak begyűjtése.

screen_shot_2015-02-19_at_23_17_06.png

Az Apple Maps Connect lehetőséget ad arra, hogy a kisebb cégek kézzel feltölthessék magukat a térképre, hogy akik rájuk keresnek, a cím ismerete nélkül is megtalálják őket. Legalábbis ezt jelenti az Egyesült Államokban, a tavaly októberi start óta csak ott lehetett regisztrálni.

Most azonban frissítés nyomai láthatóak, a választható nyelvek között megjelent a német és a francia is. Közeledik tehát a nemzetközi start.

Tovább olvasom


A Samsung az ApplePay ellenfelét építi

A Samsung bejelentette, hogy felvásárolná a LoopPay nevű céget, ami az ApplePay alternatívájaként van jelen az amerikai piacon. A két cég már decemberben tárgyalt egy ApplePay-rivális megoldás kialakításáról, és úgy tűnik, egyre erősebben összeforrnak a szálak.

screen_shot_2015-02-19_at_12_09_43.png

A LoopPay nem követeli meg az üzletektől, hogy NFC-képes eszközöket szerezzenek be, egy ún. MST (Magnetic Secure Transmission) technológiával működik, és a jelenlegi mágneses olvasók 90 százalékával együttműködik az Egyesült Államokban - írta a MacRumors. Eltárolja a kártyaadatokat, lecsipogtatod a leolvasón. PIN-nel és jelszóval védett a rendszer, ezért “biztonságosabb, mint egy pénztárca” - emeli ki a LoopPay weboldala. Arra nem térnek ki, hogy minél nem biztonságosabb.

Tovább olvasom


Az Apple-nél sem igazán tudják már, mire lesz jó az Apple Watch 2.

A maratoni (értsd: kétrészes) Apple Watch írásunk második része következik. Az előzőben arról írtam, hogy hiába nem tudják már az Apple-nél sem, mire lesz jó az okosóra, hiába nem tud kiemelkedni a konkurensek közül képességben, hiába herélik ki a fejlesztők lehetőségeit, mégis el tudnak majd adni egy csomót az eszközből.

Egyszerűen a lendület miatt.

p=m*v

Ha az Apple hirtelen kiadna egy rossz terméket - nem állítom, hogy az Apple Watch rossz termék, legalábbis még nem -, szóval ha kiadnának egy határ szart, akkor is megvennénk, épp a lendület miatt. Megszoktuk a jót, nem hisszük a rosszat.

Tovább olvasom


Az Apple mégis megveszi a Teslát?

Most hogy felbukkant újra az Apple Car ötlete, és állítólag több mint ezer mérnök dolgozik majd a cupertinói autón, egyre többször teszik fel a kérdést: miért nem vette meg tavaly a Teslát az Apple, ha autóipari babérokra vágyik? Az biztos, hogy az Apple beruházásokért felelős elnöke és talán Tim Cook is tárgyalt Elon Muskkal, de nem született belőle semmilyen érzékelhető megállapodás, leglalábbis nagy csend volt a megbeszélés után.

És mi van, ha mégis megvenné? És ha Musk eladná? Mennyibe fájna ez az Apple-nek?

Az Apple-nek 178 milliárd dollár könnyen mozgatható pénze van.

Tovább olvasom


Az Apple-nél sem igazán tudják már, mire lesz jó az Apple Watch

Pedig annyira megvolt nekik!

A Wall Street Journal ír arról, hogy az Apple-nél most picit bajban vannak. Amikor kitalálták az Apple Watch-ot, kristálytisztán látszott az eszköz fő csapásvonala, amivel el lehet adni az embereknek:

Egészség.

Úgy indultak neki, hogy ez lesz a hívószó. Minden passzolt: HealthKit, fizetőképes középkorú réteg, Cook beszólása ("az ülés az új rák"). A tervek szerint egy rakás érzékelőt építettek volna az órába, amik egy csomó egészségügyi adatot monitoroztak volna – a bemutatón látott, végső termékben viszont egyáltalán nem volt ezekből semmi. Vagy nagyon kevés.

Tovább olvasom



süti beállítások módosítása