almalé és kungfu Rólunk

Az Apple ajándéka a görög gazdaságnak: ingyen 30 nap iCloud tárhely!

A pénzügyi krízisre hivatkozva az Apple egy emailben ajánlotta fel a görög felhasználóknak, hogy

meghosszabbítják az iCloud tárhely-előfizetéseket plusz 30 nappal, anélkül, hogy fizetni kellene!

A 30 nap után azonban, ha a felhasználó nem tud fizetni, lecsökkentik a rendelkezésre álló tárhelyet az ingyenes szintre, 5 gigabájtra. 

Ezzel az Apple akár meg is mentheti a görögöket az államcsődtől. Annyit kell ugyanis tenniük, hogy felajánlják az állampolgárságot minél több embernek, akiknek féláron kínálnak 30 nap iCloud-használatot, egy terát mondjuk 10 euróért. Nem csak az lesz az előny, hogy - ha egész Európát megszerzik - befolyik 500 millió ember előfizetése, ami 5 milliárd eurót jelent. Hiszen ez aprópénz. Viszont egycsapásra egész Európa görög lenne - még Angela Merkel is -, ami azért is jó, mert akkor nem mehet csődbe Görögország.

merk.jpg



Az Apple már klipeket is forgat a kedvenc zenészeinek

A hírek szerint Pharrell Williams ‘Freedom’, Drake ‘Energy’ és Eminem ‘Phenomenal’ című számának klipje teljes egészében az Apple stúdiójában készült. Ők azok a zenészek, akik segítettek beindítani a Beats 1-et, Pharrell Williamsnek és Drake-nek saját műsora is megy az online rádióban, így úgy tűnik, hogy a szerződésükben más is szerepelt az anyagi díjazás és a nevük népszerűsítése mellett.

Klipkészítés. Erre vállalkozott az Apple.

Most már jobban érthető, hogy a legutóbbi keynote elején a Birdman-t idéző videó mi is volt valójában. Ha már belejött a videós csapat, leforgatott egy ilyet is.

Nem tudni, hogy ez a videós csapat most már állandó team lesz az Apple-nél, vagy csak erre az alkalomra gyűltek össze, mindenesetre úgy tűnik, működik a dolog. Lehet, hogy a későbbiekben is így csábítják a Beats 1-re a zenészeket: Felek megállapodnak, hogy egy darab mozgóképes tartalom készül Szolgáltató szereplésével, zene is szól alatta.

Az Apple egyre inkább előállítja, nem csak forgalmazza a tartalmakat. A Beats 1 után a klipeket készítenek, és nem lepődhetünk meg, ha az Apple TV-re is érkeznek exkluzív tartalmak a későbbiekben. Pontosan érzik, hogy ezzel lehetnek többek, nagyobbak, vonzóbbak a sokszor csupán infrastruktúrát felmutatni tudó versenytársaknál.

Ráadásul az Apple már nem csak a keynote-jaira hívja meg a kedvenc zenészeit. A fentiekkel megszülettek az első olyan szerződések, amik szorosabbra fonják a kapcsolatot a vállalat és a művészvilág között, ez a folyamat pedig segítheti, hogy az Apple végül egy saját zenei kiadót is elindítson.




süti beállítások módosítása