Még azt sem tudjuk igazán, miért is lesz jó nekünk az Apple Watch, egyesek máris tisztában vannak vele, hogy _nekik_ miért lesz jó:

hirdetési felületnek. 

Mi másnak.

A TapSense mutatta be az első hirdetéstervező toolt az Apple még piacra sem dobott okosórájához. Az SDK-t fejlesztők, ügynökségek, brandek használhatják majd, hogy tolják a lokáció alapú ajánlatokat nekünk. Ugyanaz folytatódik tehát, ami az iBeaconnel elkezdődött: shoppingolás közben személyre szabott ajánlatok jelennek meg, csak ezúttal nem kell hozzá elővenni a telefont. Óriási.

11475-4374-screen-shot-2015-01-05-at-104754-am-l.jpg

Az új fejlesztői eszközökkel, azt állítják, lehetőség lesz átlépni az egyszerű “mutatom a bannert” típusú display hirdetésen, az Apple Watch glancokkal többre van lehetőség, hogyaszongya

full-screen experiences.

Na, azok jönnek. Nehéz elképzelni, mire is gondolnak, de egy kis full screennel a 38 milliméteres kijelzőn tutira nem lőnek mellé.

Tudjátok, mi lesz a kínos? Ha megveszed egy plázában az órát, és az első értesítést, az első csuklódat bizdergető rezgést nem azért kapod, mert valakitől üzenet jött, vagy az óra más módon próbál segíteni neked a kommunikációban. Simán lehet, hogy a szomszédos ruhaüzlet tol rád egy hirdetést, hogy akinek ilyen menő okosórája van, az megérdemel egy szép inget is.