Még tavaly nyáron összeállítottam egy elváráscsomagot az iWatch-csal kapcsolatban, és a poszt végén kiemeltem, hogy ha karóráról beszélünk, akkor egyik képesség sem olyan fontos, mint a dizájn. Az óra ugyanis a férfiaknak és a nőknek is egyfajta ékszer - a férfiaknak ráadásul nagyjából az egyetlen, mindenki által elfogadott -, és ha az Apple le akarja cserélni a jelenlegi vastag, csillogó, kerek férfióradizájnt, akkor nagyon nehéz dolga lesz.

Az emberek ízlését ugyanis nem lehet ilyen gyorsan megváltoztatni, akárhány keynote-on is magyarázol, akármilyen szép megvilágításban mutatod is be a termékedet.

A mostani pletykák arra utalnak, hogy erre nem is kerül sor. Ugyanis miközben mindenki csuklóra húzható, szögletes, hajlított touchscreent képzelt el, addig a Rosenblatt Securities elemzője, Brian Blair tajvani útján pusmogásokból megtudta, hogy kerek lesz az az óra. Mint a Motorola okosórája:

motorola-360-watch-6.png

Csak vékonyabb.

Legalább két modell lesz belőle, nyilván elsősorban nemek szerint megosztva. 2014 második negyedévére állítólag 18-21 millió darabot rendeltek meg a gyártóktól.

Állítólag.