Egy újabb fejlesztői interjúval készültünk nektek, ezúttal a sikeres Offroad Legends és 8bit Ninja játékokat jegyző Dogbyte Gamestől beszélgettem Svantner Dáviddal. Megtudtuk, hogy hiába 12 millió letöltés, nem érdemes ráerőltetni az in-app puchase-t és a reklámokat a vásárlókra, inkább olyan játékot kell fejleszteni, amit beválasztanak a New&Noteworthy-be.

Honnan jött a játék ötlete? Hogy nézett ki a hasonló játékok piaca iOS-en, amikor belevágtatok a fejlesztésbe?

Az 8bit Ninja után szerettünk volna egy 3D-s autóversenyt készíteni, viszont tisztában voltunk azzal, hogy a nagy nevekkel, mint az NFS vagy a Real Racing nem tudjuk felvenni a versenyt, továbbá szem előtt kellett tartanunk azt is, hogy a költségvetésünk sem akkora, mint az ezeket készítő cégeké. Ezért a szokványostól eltérő játékmenettel próbáltunk előállni, miközben a fejlesztési idő nem haladhatta meg a tervezett 3-4 hónapot. Anno mindannyian szerettük a magyar fejlesztésű Elastomania nevű játékot, és miután úgy találtuk, hogy az ilyen stílusú mobiljátékokból még nem hozták ki a maximumot (na jó, a Bike Baron talán), ezért úgy gondoltuk, hogy van esélyünk a maga nemében kiemelkedőt alkotni.

mzl.nufjojet.480x480-75.jpg

Mivel az App Store vásárlóinak jelentős része az USA-ban él, ezért próbáltuk az alapötletet az ő igényeikre szabni azáltal, hogy a náluk olyannyira kedvelt Monster Truckokat tettük a játék alapautóivá. Hogy az Offroad Legends minél szélesebb tömegek számára nyújthasson élvezetet, ezért leegyszerűsítettük a játékmenetet is, így a casual játékosok számára is szerethetőbbé vált.

Gondolom - látva a játékot - a grafika szépsége az egyik elsődleges szempont volt.

Tovább olvasom