PA240668.JPG

Mit is mondjak. Erőtlen. Én még végigbuliztam az iPhone 3G magyarországi nyitányát a MOM Parkban, és lehet, hogy csak a nosztalgia mondatja velem, de... nem, nem a nosztalgia mondatja velem. Ott voltak dobosok, meg lelkesedés, Tilla S, meg Budapestre importált ámerikai őrület. Az importálás során meg olyan kedvessé vált az egész.

Ez a mostani a legerőtlenebb az összes közül, amit a Telekomtól láttam. 100-nál kicsit kevesebb sorban álló, akik decensen, négyes-ötös sorokban ülnek műanyag székeken. Kicsit kedvetlen a műsorvezető, de azért kitesz magáért, most épp focis kérdést tesz fel valakinek, amivel lehet nyerni valamit. "Mi a C az iPhone 5c nevében?" A mozgólépcső alatt utazást lehet nyerni, ha kitöltesz valami papírt. A zene halk, meglepetéscelebbel egyelőre nem találkoztam. Kivéve a hajnaltól itt nyomuló bácsi bajszát:

PA240672.JPG

PA240674.JPG

23:40-kor osztják ki a sorszámokat.

Egyelőre senki nem tudja, mennyiért veszi meg majd a készüléket. A Telekom elmondása szerint LEHET upgrade-elni meglévő előfizuval.

Rózsa Iván, a Telekom kommunikációs igazgatója kezdi meg a beszédet. Nem megyek át MTI-be, és nem közvetítem, mit mond. A lényeget összefoglalva: három darab ember tapsolt, amikor bejelentették Rózsa urat. Ők minden bizonnyal a Telekom kommunikációs osztályán dolgoznak.

Nagyon tolják a Next díjcsomag családot a beszédben. Legalább könnyű lesz összehasonlítani a Vodafone RED ajánlatával.

Kiszivárogtattak két árat. Kiderült, hogy két éves hűséggel és NEXT M díjcsomaggal

  • az iPhone 5c 4990 forint kezdőrészlettel el lehet vinni havidíjba épített további törlesztéssel, összesen 40.700 forintot kell így fizetni érte
  • az iPhone 5s 14.990 forintos kezdőrészlettel, havidíjba épített további törlesztéssel, összesen 74.700 forinttól elvihető

Mint kiderült, a bolt korlátozott mennyiségben kapott 16 gigás iPhone 5s arany és szürke színű készüléket.

November elejétől a legújabb iPadek is elérhetőek lesznek a Telekomnál.

Ééééés éjfél. Füst szállt fel, bement az első vásárló.

PA250684.JPG

Az árak:

PA250681_.jpg

PA250680_.jpg

Az új NEXT díjcsomagok árazása és tartalma:

PA250685.JPG

És még egy árlista, nem tudtam még átböngészni, van-e benne új infó.

PA250689.JPG

PA250687.JPG

Rendesen beizzították az üzletet, majdnem minden pult kiszolgál. Úgy tűnik az egymillió 80-100 ember fél órán belül ki is lesz szolgálva.

Az első vásárlóról lemaradtam, gyerekek, bocs. Nem sikerült lefotózni. Kék felsőben volt, kábé 13 lehetett, nagyon örül. Képzeljétek magatok elé.

Köszi hogy velem voltatok, én megyek iszom egy kakaót, aztán haza.