Egy négyzetlábon 6050, tehát egy négyzetméteren több, mint 60 ezer dolláros forgalom volt az elmúlt időszakban az Apple Store-okban a Retail Sails kutatása szerint, amivel a kaliforniai cég toronymagasan vezeti az amerikai piacot.

Olyannyira, hogy a második helyezett Tiffany & Co. épp csak feleakkora bevételt bírt összekaparni, persze még így is 30 ezer dolláros, 6,7 millió forintos bevételről van szó négyzetméterenként.

top10_salespersqft.png

A mezőny többi része ruha-, óra-, matrac-, táska-, ékszer-, és óramárkákból áll, sőt, van egy élelmiszeripari cég is a tizedik helyen. Viszont a toplista, tehát a legjobbak utolsó öt helyezettje együtt hoz csak annyit, mint az Apple Store-ok önmagukban.

És ebbe akart belepiszkálni John Browett, mert kevésnek találta a hasznot.

Ki is rúgták jól.