Csak ennyi kellett, az új modell kicsit butább lett, kicsit okosabb, mint az elődje, de nem ez a lényeg, hanem hogy sokkal olcsóbb lett annál, el is kezdték az emberek vásárolni. Az első 18 napban negyedmilliót adtak el belőle, míg mostanra, kevesebb mint három hónappal a bemutató után sikerült elérni az egymilliós darabszámot.

Ráadásul a vásárlók tovább vásárolnak, termelik a pénzt az Apple-nek. Naponta 400 ezer tévésorozatot és 150 ezer filmet kölcsönöznek ki az iTunes Store-ból, és ebben egyre komolyabb szerepe van a boltra épülő Apple TV-nek is.

A keresleten sokat lendíthet, hogy a cucc kiválóan együttműködik a 4.2-es iOS-t futtató eszközökkel, így ide-oda dobálhatjuk az adatokat az iPad/iPhone/iPod és az Apple TV között.

Ez egyébként már a második olyan termékcsoport az idén a MacBook Air után, amit némiképp átszabva sikerre visz az Apple a korábbi bukdácsolás után.