Persze emiatt volt mindig is szerethető. Kijött a 4-es bétája, én meg nyomogattam egy kicsit. És persze mértem az időt.
Összehasonlítottam a Firefox 3-mal, és rendesen rávert az oldalbetöltéseknél, akár 30 százalékkal is. Olyan könnyedén csapja elém a weboldalakat, mintha csak egy vízbe áztatott kiflivel dobálózna, szinte erővel vágja a monitorhoz a másik oldalról.
Eszméletlen gyors az új Safari
Itt a Safari 4 bétája
Megjelent a Safari 4, az Apple régóta várt új böngészőjének public bétája. Már letölthető a cupertinóiak honlapjáról.
Az új böngésző állítólag Mac OS X-en és Windowson is 4.2-szer gyorsabban futtatja a JavaScript parancsokat, és jobb HTML oldalbetöltést kínál az Internet Explorer 7, és a Firefox 3-hoz képest.
Ezenkívül a Cover Flow megjelent a Safariban is, a böngészés előzményeit ezentúl előnézettel, görgetve tekinthetjuk át. A bétát Tiggerre és Leopardra is letölthetjük, G3-as vagy annál jobb Macekre.
Este én is kipróbálom. Addig is gyűjtsétek a tapasztalatokat, és írjátok meg nekem.
Három új ficsör a Snow Leopardban
Akik már a Snow Leoparddal ismerkednek, voltak olyan kedvesek, és a World of Apple oldalára screenshotokat meg egy videót pakoltak fel, amik arról árulkodnak, hogy több újdonság is lesz az új Mac OS X menürendszerében. Tegnap este az oldal már nem volt elérhető, de mára már kiheverték a világméretű kíváncsiságot.
Ki miatt nincs magyar iTunes zenebolt?
Címkék: itunes magyarország tényfeltárás
Ha választanom kéne, hogy melyik Apple-szolgáltatás hiányzik legjobban Magyarországról, én a music store-t mondanám. Nézzetek hülyének, de szívesen fizetnék azért, hogy gyorsan, egyszerűen, jó minőségben megkapjam a zenét, hogy ne kelljen torrenteket túrnom, vadásznom, kétszáz forintot egy-egy dal nekem megér.
De nincs Apple music store, trükközni kell. Vajon miért? Az Apple a hibás? A kiadók? Az Artisjus? Megpróbáltam utánajárni a dolognak.
Tovább olvasomItt az új Bravia-reklám
A Sony nagyon beletalált az elsővel, emlékszem, mindenki a pattogó labdákat várta a tévében, én meg azt próbáltam kideríteni, hogy ki lehet az előadója a San Franciscóban rögzített reklám zenéjének (José Gonzales). Maga az alapötlet, a tévéreklám persze abszurd, hiszen hogyan demonstráljuk egy tévé képminőségét, ha azt jó eséllyel otthon, egy öreg, rossz készüléken nézik meg a leendő vásárlók, ezzel együtt a labdás hirdetés a populáris kultúra része lett.
Tovább olvasom