Mindez már csak azért is érdekes, mert pc-ből meg egyre kevesebbet. Mindez a Needham elemzője, Charles Wolf szerint elsősorban az iPhone-nak köszönhető, ami – akárcsak elődje, az iPod – szélesebb tömegekkel ismerteti meg az Apple-márkanevet, akik az élmény megtapasztalása után egymást eltaposva rohannak Macintosht vásárolni.

Európában azonban, ahol lényegében ugyanannyi rendszert adtak el, mint tavaly, már 39 százalékot erősödött a Mac.
A cikkből kiderül az is, hogy a világpiacon minden számítógépre költött dollár tizede az Apple-höz folyt be, míg ez az arány az Egyesült Államokban már valóban brutális, ötven húsz százalékos, és ahogy azt egy korábbi felmérésben is láttuk, októberben meg ötven százalékos volt.
És ezek még mindig nőnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.