Végre.

Az egyik kedvenc iPhone-játékom, a Virtual Pool (itt írtam róla) kiegészült online game móddal, szóval már egymás ellen is lehet játszani. Alapvetően hat pool-játékmód közül lehet választani, ezután vagy megadunk egy nicknevet, akivel játszani akarunk, vagy hagyjuk, hogy egy véletlenszerű ellenfelet sorsoljanak mellénk. Hosszú órák magányos gyakorlása került egy szempillantás alatt megmérettetésre - és gyengének találtatott. Elvertek. De másodszor már én győztem.

Az update másik csodája, hogy a szemétkedő AI-ból is visszavettek. Én ugyan elsőre végigvittem annak idején (tapsot kérek), de tartok tőle, hogy mázlim volt, főleg hogy a nagymester Curly-t valahogy sikerült megvernem elsőre. Mást így hirtelen kérni sem tudnék, a játék kifogástalan lett, és ráadásul olcsóbb, mint amikor én vettem, egy dolcsi, szóval minden akadály is elgördült a világsiker elől.

Akár velem is biliárdozhattok, a nickem stevejobs, esténként 9 után elcsíphettek egy partira.