Még nem írtam meg, hogy visszakaptam az iPhone-om, pedig  sokan kérdezték, hogy mi van szegény hülyével, úgyhogy most itt a post. Ugye azért volt hülye, mert nem tudta kezelni a 3G-s hálózatot, így beadtam garanciális javításra, ami 11 napot vett igénybe, aztán jött az sms, hogy mehetek érte. A T-Mobile szervízrészlege most is pontos, udvarias volt, nem nagyon húzták az időmet, előkapták az új mobilt, aktiválták, aztán már mehettem is.

Mert bizony újat kaptam, az iPhone-t ugyanis nem javítják, hanem ha kiderült, hogy a hiba garanciális, automatikusan adnak egy másikat. Kíváncsi lennék, hova kerülhet a több tízezer hulladékmobil, lehet, hogy építettek belőlük egy hegyet, aminek a tetején Steve Jobs sátáni kacajok közepette HTC G1-eseket hasít ketté vasvillájával.

Az új iPhone-on még a régi szoftver volt, és úgy adódott, hogy végig kellett mennem vele a kettes metró vonalán, ahol a szokásos tünetekkel szembesültem: 3G soha, Edge is csak néha, legtöbbször GPRS, néha az sem. Aztán délután, szoftverfrissítés után még egyszer végig kellett mennem ugyanazon a vonalon, és óriási változást tapasztaltam: 3G akkor se lett, de az Edge is eltűnt, csak GPRS maradt, az viszont folyamatosan, szóval stabilan lassú lett a kapcsolat. Persze azon a vonalon sokszor egy sima telefonálást sem lehet végigcsinálni a szakadások miatt, ami 2008-ban elég vicces.

A mobil most már több mint egy hete újra nálam van és bevallom őszintén, hiányzott, mert nagyon hamar hozzászoktam. Mint bármelyik okostelefonhoz, ehhez is hozzákötjük az életünket, és ha nincsenek velünk a kontaktjaink, Calendar-eseményeink, kedvenc dalaink, könnyen elveszünk a 21. századi dzsungelben, nekem legalábbis komoly kihívás volt egyáltalán arra emlékezni, hogy mit kell csinálnom a következő 48 órában.

Lényeg, hogy újra nálam van, nyúzom, tekergetem, ha valamit észreveszek, megírom, és persze az időnként felbukkanó hiányérzet ellenére tovább szeretem, mert még mindig ez a legkönnyebben használható mobil, ami eddig a kezemben volt. Még ha nem is tudok vele mms-t küldeni.