Amikor elkezdtünk együtt dolgozni az AQUA Webáruházzal, tudtuk, hogy szuper egyveleget képvisel a cég Apple-fronton. Nem kötik őket gúzsba az anyavállalat kikötései, miközben árulnak mindenféle Apple-cuccot, és nagyon jó árakat tudnak sokszor mutatni. Érdemes volt nemcsak nektek, de nekem is böngészni a kínálatukat, mert sokszor olyan árakba futottam bele egyes újabb termékeknél, hogy én is vásárlásra adtam a fejem. Közben pedig egy nagy, magyar cég, ügyfélszolgálattal, szervizzel, több nagy bolttal.

aqua_1.jpeg

Együttműködésünk kezdetekor egy saját Apple shopot állítottak össze, ahol megtaláljuk az aktuális kínálatukat, és azóta is nagy energiákat fordítanak arra, hogy minél több terméket beszerezzenek, minél gyorsabban. Nyilván nekik sokkal nehezebb ez a része, mint egy APR-nek, viszont ha tudunk várni, a végén nekünk meg jobb lesz.

Én azt hiszem, hogy ezt a munkájukat 2019-ben nagyon is érdemes jutalmazni, az Ország Boltja 2019 versenyen én meg is tettem az alábbi linken. Szerintem a legkevesebb, hogy ösztönözzük őket a további elkötelezett Apple-úton járásra, és szavazunk rájuk mindannyian.

Disclaimer: az AQUA az Appleblog feat. Almalé és Kungfu partnere