Nem tudom, hányan tudjátok, hogy van egy Apple Support nevű app, amit letöltve rákereshetsz a kérdéseidre, az Apple által írt anyagokat olvasgathatsz a készülékeid működéséről, magyarul is. Úgy hangzik, mint egy olyan program, amit végül sosem töltesz le, igaz?
Nade! A programban gyorsan falakba ütközöl, ha szokatlan hibával kapcsolatban keresgélsz, és ilyenkor szembe is jön ez:
Kérhetsz visszahívást az Apple-től, egy általad megadott időpontban. Nekem ez azért isteni, mert az autóban szoktam a telefonokat intézni, így ha tudom, mikor indulok otthonról, beütemezem ezt, és el is felejthetem az egészet. Aztán a megadott időpont után pár perccel (egyszer 4, egyszer pedig 6 perc késéssel) csörög a telefon:
Ha kinyomod, egyszer visszahívnak. Egy automata tájékoztat magyarul, hogy mi történik, aztán egy magyar srác szól bele, hogy miben segíthet. Én HomePoddal kapcsolatban kértem segítséget (pattogó hangot adott ki), és annak ellenére, hogy Magyarországon hivatalosan nem is kapható a cucc, készségesen próbált segíteni. Rákeresett, volt-e az enyémhez hasonló bejelentés, és elmondja, miket próbáljak ki. Arra is felhívja a figyelmet, hogy mivel itthon nem kapható, az Apple szervizek nem kapnak alkatrészt, de azért vigyem be (ezért érdemes nagyobb kereskedőnél vásárolni, az ő saját szervizük elintézi ezt, simán cserélik is újra a cuccot, ha van valami).
Ez azért egy olyan kusztomer szörvisz, ami eléggé bejön.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.