A The Wall Street Journalban jelent meg egy cikk, amiben az író arról tájékoztatja a nagyérdeműt, hogy az Apple laptopjain még mindig tud problémás lenni a billentyűzet. Annak ellenére, hogy ez már a cég harmadik próbálkozása arra, hogy megugorja a lécet. Az írás nagyon vicces, még akkor is, ha egy szót sem olvasunk el belőle úgy igazán, itt egy részlet:
You s, to sha th pain of using an Appl laptop kyboad that’s faild aft fou months, I could only think of on ida: tak all th bokn ltts out of my column. Thn I alizd that would mak th whol thing unadabl. So to...
Az érdekes inkább az, hogy az újságírónak az Apple szóvivője elismerte: tudnak arról, hogy az esetek kis számában a harmadik generációs butterfly-nak is vannak problémái, és ezért elnézést kérnek. De azért hozzáteszik, hogy a túlnyomó többségnek pozitív élménye van.
A baj csak az, hogy mivel van már néhány ilyen kis számú probléma a laptopok esetében, a vásárlóknak már a vásárláskor tisztában kell lenni ezzel. Azzal, hogy így már azért van egy látható esélyük a vásárlás utáni egy évben ellátogatni egy szervizbe. Ott garanciában javítják majd a problémát, de azért ezzel az érzéssel gépet venni mégsem olyan 474.990 - 1.059.990 forintos érzés.
Na jó, az AQUA Webshopban azért vannak jobb árak is. Az AQUA Webshop az Appleblog feat. Almalé és Kungfu partnere.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.