Amióta kipróbáltam a Huawei Mate 20 Pro háromlencsés kameráját, már biztos vagyok abban, hogy idén az Apple is meglépi ezt. Nem kell szégyenkeznie az XS-sorozatnak sem, a nappali fotók és a nappali vagy éjszakai videók tekintetében szerintem jobb, mint az androidos társa, de az éjszakai fotók tekintetében a Huawei hihetetlen dolgokat produkál a folyamatos exponálással, a három lencsével és a végeredmény összeillesztésével.

Ez olyan, ami KELL.

Úgyhogy amikor meghallottam, hogy idén az Apple is növeli a lencsék számát, tudtam, hogy ez a pletyka tuti. Aztán most a Wall Street Journal is megerősítette: idén egy LCD-s, és két OLED-es modell lesz valószínűleg, és a legdrágább kapja csak meg a három lencsét. Tehát az XS Max utódja - állítólag ejtik a mostani felállást, hogy az XS és XS Max ugyanazt tudja kamerailag.

Na most, a kérdés nem is ez. Hanem hogy ez hogy fog kinézni az iPhone-ok hátulján? Jony Ive válságstábot hívott elő nyilván (dolgozni azért minden bizonnyal most sem fog). Ugye a Huawei megoldása elég ízléses:

design-matrix.jpg

Ez két dolognak köszönhető. Az egyik, hogy középre helyezték el a négyzetes elrendezést. A másik, hogy nem áll ki úgy az egész a hátlapból. Ugyanezt a megoldást egy grafikus elképzelte már az iPhone-on, ez született belőle:

2019-iphone.jpg

Na, hát értitek.

commando_0.jpg

Az én tippem, hogy vagy közére helyezik el az egészet, vagy a mostani helyre, de akkor háromszög kialakítással, nem négyzetessel (vaku majd lesz valahol külön, mondjuk a másik oldalon, vagy az almalogóban). Így oldanák kicsit az egész schwarzeneggeres fílingjét. Elkészítettem egy saját mockupot erről, én valami ilyesmit várok:

ke_pernyo_foto_2019-01-14_13_41_22.png

De a legszebb az lenne, ha a korábbi, gyönyörű dizájnt visszahoznák, vastagabb, masszív házzal, amibe el lehet süllyeszteni az egészet:

iphone-11-design-concept.jpeg