Most kaptam:

Az érdeklődők az iPhone Xs és Xs Max modelleket már szeptember 21-én előrendelhetik a Vodafone honlapján, az iPhone Xr előrendelése pedig várhatóan október 19-én kezdődik.

Az iPhone Xs és Xs Max modellek értékesítése a Vodafone Magyarországnál szeptember 28-án éjfélkor, az iPhone Xr értékesítése pedig október 26-án reggel 8 órakor kezdődik meg.

A mai bejelentésekről itt találjátok a posztokat.

update: a Telekom is írt:

Az ügyfelek az iPhone Xs, iPhone Xs Max és Apple Watch Series 4 készülékekre szeptember 21-én 0 órától adhatnak le előrendelést a Telekom honlapján. Az iPhone XR előrendelése a Telekomnál október 19-én, értékesítése október 26-án indul, amely hozzájárul ahhoz, hogy a legújabb iPhone innovációk minél több emberhez eljussanak.

Telenor:

Legkorábbi kiszállítás: szeptember 28-tól. Visszahívást kérnek az előrendeléshez.