A Forbes sosem volt ellene a rejtélyes címadásoknak, amikkel az Apple iránt érdeklődőket magukhoz vonzották. Azonban csak az elmúlt hónapokban lett gyakorlat az, hogy a Google News hírkeresőben folyton az elsők között találkozom a lappal, és mindig úgy tűnik, hogy ugyanazt a cikket tolják elém.
Ez az új iPhone szivárogtatás megmutatja, mennyire radikális / borzasztó / izgalmas dolog történik.
Mindig leellenőrzöm a dátumot. A Google News ilyen hülye lenne? De nem, a cikkek mindig frissek voltak. Hol saját maguk által szerzett információkat osztanak meg - ezek a valóban értékes anyagaik -, máskor szinte ugyanolyan címmel, ugyanolyan hosszban értekeznek más lapok pletykáiról.
Gyakorlatilag meghekkelték a Google News-t.
A cikkek olvasottsága 50-100 ezer, ami a Forbes-hoz képest nem óriási, de látszik, hogy a lap a sok kicsi sokra megy alapon nyomja ki magából a nagyon hasonló cikkeket iPhone témakörben. A cikkek szerzői pedig betűmunkások lettek, és valószínű, ha rajtuk múlna, soha nem írnák le többet, hogy “iPhone” és “Apple”.
Nem csak az Apple nem a régi. Az Apple-bloggerek sem.
(Kivéve mi. Mi ugyanazok vagyunk, valamint mindig kivételek. És szuper fejek.)
Disclaimer: az Appleblog feat. Almalé és Kungfu az Appleblog feat. Almalé és Kungfu partnere
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.