A Samsung Galaxy S9 reklámok rendre nekimennek az iPhone-oknak, de a dél-koreaiak általában olyan ficsöröket emelnek ki a saját telefonjukkal kapcsolatban, amik a cupertinói készülékben tényleg nincsenek meg. Most azonban egy nagyon ostoba hirdetést sikerült összehozniuk, ami több is, mint ostoba: nyíltan hazudik.

Sok probléma van a reklámmal, az első, hogy egy 2014-es iPhone 6 teljesítményét hasonlítja egy 2018-as Samsunghoz. Ráadásul úgy, hogy megmutatja: szegény tulajdonosnak várnia kell 0,3 másodpercet valaminek a betöltődésére - a reklámban sem mutatnak többet, ránézünk a telefonra, fehér képernyő, vágás -, ráadásul olyan dolgokról beszélünk, ahol pont nem is kell várni (Wallett appban egy kártyára). A kisfilm végén a hölgy természetesen új telefont vesz, és mosolyogva élvezi a teljesítményt.

Az igazán félelmetes az, hogy ez a reklám direkt ilyen, nem azért, mert hülyék csinálták. Tényleg az a helyzet, hogy az álhírek működnek, ha nyíltan kijelentesz valami blőd dolgot, nem lesz rád nézve túlságosan negatív következmény. Sőt, lehet, hogy még jól is jársz vele.

Az egyesült államokbeli republikánus választók 30 százaléka szerint jó ötlet lenne lebombázni Agrabah-t. Az egy mesebeli város az Aladdinban. Őket - meg sok más hülyét, nem csak a republikánusokról van itten szó - például korábban direktben még senki sem szólította meg reklámokkal, hát akkor tessék.