A Buzzfeednek lehetősége volt exkluzív felvételeket készíteni arról, hogy is zajlik a színfalak mögött a többmilliós első napi rendelések teljesítésének előkészítése az Apple-nél.
A videóban sok mindenről szó esik, pár dolgot viszont mindenképpen érdemes kiemelni. Egyrészt az Apple-nél létezik egy ún. War Room, ahol az értékesítés megkezdése előtt órákkal már figyelik, hol tartanak a szállítmányok, a rajt után pedig a rendeléseket követik nyomon, valamint azt, van-e valahol hiba a rendszerben, amely beavatkozást igényel.
Angela Ahrendts, az Apple kiskereskedelmi üzletági igazgatója elárulta, hogy az első 24 órában beérkező rendelések felét az Apple saját Store alkalmazásán keresztül adják le a vevők, ahol az előre beállított adatoknak (szállítási cím, számlázási cím, bankkártya adatok, stb.) köszönhetően ráadásul mindez egyetlen gombnyomásba kerül.
A cég fő szállítmányozási partnere a UPS, melynek louisville-i elosztó központjában ilyenkor dedikált csapat dolgozik azon, hogy a több millió telefon időben és jó helyre kerüljön. A csomagok egy része ugyanis nem a különböző Apple Store-okban landol, hanem egyenesen a megrendelőknél, úgyhogy kellően összetett logisztikai feladvány egy ilyen nap a vállalatnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.