A fentebbi állítás azé a Gene Munster-é, aki Ming-Chi Kuo mellett a legismertebb Apple-elemzők egyike még talán itthon is. 

Annak ellenére, hogy a füles 160 dolláros darabáron megy, a Watch meg minimum 269 dollár (de általában inkább több), Munster szerint az AirPods a közeljövőben a Watch sarkára léphet, már ami azt illeti, hogy ki mennyit hoz a konyhára. Prognózisa szerint 2022-re nagyjából pariban lesz a két termék egymással bevétel szempontjából, a pálya pedig a füles felé lejt: a következő 10 év második fele már az AirPods dominanciájáról szólhat.

Jelenlegi kis százalékos arányuk miatt az Apple nem ad közre róluk részletes eladásiszám és bevételi adatokat, csak hozzácsapja mindkettőt az "Egyéb termékek" kategóriához a Beats cuccokkal, Apple TV-kkel, iPod-okkal és egyéb kiegészítőkkel együtt. Bármiféle terjengő, konkrétnak tűnő adat tehát puszta spekuláció lehet csupán.

A legutóbbi negyedévben 2,87 milliárdos bevételt jelentett az Apple az egyéb termékek kategóriájából, ami 31 százalékos emelkedés egy évvel korábbihoz képest. Tim nem oly rég lelkendezett, hogy az AirPods fogadtatása "nagyszerű" volt és azt is tudjuk, hogy a termék kereslete bőven felülmúlja a kínálatot: hat hetes várakozási időkkel szállítják, annak ellenére, hogy már hat hónapja piacon van.

Neil Cybart elemző arról ír, hogy az Apple szándékosan alulárazza mind a Watch-ot, mind az AirPods füleseket annak érdekében, hogy újabb embereket szippantson be ökoszisztémájába. Egy ilyen árazási stratégia 10 éve elképzelhetetlen lett volna, hiszen az még a mesterségesen magas árú Apple termékek időszaka volt. 

Cybart szerint az AirPods lehetett volna 250, vagy akár 300 dollár is, de 160 dolláros árával gyakorlatilag vákuumszerűen szippantja ki a megmaradt levegőt a wireless fülesek piacáról, versenyképességük megőrzése érdekében árcsökkentésre kényszerítve a többi gyártót.

Az Experian és Creative Strategies közös közelmúltbeli felmérésén egyébként 98 százalékosra mérték a vásárlói elégedettséget az Apple fülese esetében.