Elindult az Apple app-tehetségkutatója, a Planet of the Apps, amiben olyan nevek ülnek a zsüriben, mint Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Will.i.am és Gary Vaynerchuk, meg persze Zane Lowe, hogy belterjes legyen. Olyan lehet ez, mint a Megasztár, csak nem énekelni, hanem programozni kell, és mivel Gwyneth Paltrow fiatalkorom szexszimbóluma volt, kíváncsi voltam a show-ra.

De nem tudom megnézni.

Van egy link, amin limitált ideig Apple Music előfizetés nélkül is meg lehet nézni a videót (nekem van, de mégis itt kezdtem), de itt ez a képernyő fogad:

screen_shot_2017-06-08_at_21_30_18.png

Meg vagyok szólítva, hiszen ott áll, hogy ha Magyarorrzágról próbálkozol, próbálkozz inkább az Apple Music appban, mert menni fog. Oké.

A telefonomon az Apple Musicban meg is találtam a show oldalát, hiszen külön ennek tiszteletére megjelent egy TV&Film kategória az üzletben. Csakhogy sehol egy nyamvadt Play gomb, csak az első részben emlegetett appokat tudom letölteni itt. Értitek, Apple Music, ahol videót néznék, de appokkal játszhatok.

Az asztali iTunes-ban már van Play gomb, csakhogy az nem működik. Annak ellenére, hogy kifejezetten azt ígérték, Hungary-ban menni fog.

screen_shot_2017-06-08_at_21_30_29.png

Egy zenével foglalkozó appnak ekkora kihívás videót lejátszani?