Egészen mostanáig az volt a helyzet, hogy ha bevitted egy hivatalos szervizbe az iPhone-od bármilyen problémával, mondjuk azzal, hogy elromlott az akksi, és javítás közben kiderült, hogy valaki, valami gyanús helyen cseréle a kijelzőt, akkor megtagadták a garanciális ügyintézést idegenkezűségre hivatkozva.

applecare-2-1.jpg

Nem számított, hogy a két esetnek talán nem is volt köze egymáshoz, hogy az akksi meg a kijelző nem is barátok, egy rossz döntés vitte az egész garanciát.

Na ezen a hozzáálláson változtatott most az Apple, legalábbis az Egyesült Államokban és Kanadában: azt most is nagyon megnézik a csere során, hogy a külső cég által berakott kijelzőnek nincs-e köze a problémához, vagy hogy nem annak a cseréje-e a megoldás (mert ha igen, akkor vastagon fizetsz), de ha nincs semmilyen ok-okozati összefüggés, akkor mostantól tovább él a garancia az eszközre egy belső útmutató szerint.