Az Apple elismerte hivatalosan is, hogy az iPhone 6s-ek egy "nagyon kis hányadánál" van egy kis gond az akksival. Ezek azok a modellek, amik váratlanul leállnak, noha nincs lemerülve a készülék. Közületek is többen jelezték már a problémát, miszerint a telefon 30-40 százaléknál kikapcsol, mintha lemerült volna, pedig erre nincs különösebb oka.
Lehet, hogy a ti telefonotok is beleesik a gyártási hibás készülékek sorába.
Az Apple sajnos nem tett közzé serial-szám ellenőrző oldalt, noha pontosan tudják, hogy 2015 szeptembere és októbere között gyártották a kérdéses telefonokat. Csak egy ilyet. Azt kérik, hogy a panaszosok vigyék be a telefonjukat egy hivatalos Apple-szervizbe (az iCentre-é itt elérhető), és kérdezzék meg őket a dologról. Érdemes betelefonálni előtte.
További megkötések: ha a telefon sérült, akkor először azt a sérülést kell javítani, hogy ezt a cserét elvégezhessék. Az Apple esetleg kikötheti, hogy a vásárlás helyén (abban az országban) javíttassa meg a vásárló a telefont. Az eladástól számított 3 évig vállalja az Apple a cserét. Ha már valaki lecserélte az akksit a hiba miatt, itt jelentkezzen a pénzvisszatérítésért.
A villogó kijelző hibáját már múlt héten kiírta az Apple ajánlott javításra. Mivel ez utóbbi esetben a problémát a telefon kemény felületre történő többszöri leesése okozta a cég szerint, ott pénzt kérhetnek a javításért. Az akksihibánál természetesen nem.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.