Hogy ne csak csupa rossz hírrel meg negatív, lehúzó dologgal bombázzunk titeket, itt van rögtön a Consumer Intelligence Research Partners jelentése, ami azt írja, hogy határozottan több iPhone 7 és 7 Plus fogyott a forgalmazás első hónapjában, mint tavaly a 6s-ből és 6s Plusból.

Az iPhone 7 és 7 Plus valahol az elképesztően sikeres iPhone 6 és 6 Plus 2014-es launch-a, illetve a kissé szerényebb 6s és 6s Plus közé esik az első hónap eladási számait tekintve. Persze az előbbit igen nehéz lett volna megfogni, akkoriban az új dizájn, a nagyobb kijelző és főleg a phabletformátum az ázsiai piacokon rettenetesen megnyomta az eredményeket.

Bár a sikerhez nagyon számottevően nem járultak hozzá, az Androidról váltók száma is nőtt, a vevők 17 százaléka érkezett a legnagyobb riválistól, ami öt százalékos aránynövekedés a tavalyi modell eredményeihez képest (bár még mindig soványka a 6/6 Plus 26 százalékához mérve). A BlackBerry-től vagy a Windows Phone-tól átpártolók egyébként további öt százalékát adták a vevőknek.