Az Apple múlt héten elindította az @AppleSupport Twitter-fiókot, ahol 140 karakterben hallgatják meg az ügyfélszolgálathoz fordulókat, akiket 140 karakterben próbálnak meg kielégíteni. Mármint, értitek.
Csaba pár hónapja már sportot űz abból, hogy a crash-reportok (mert ugye sok van sajnos) mellé valami kis becsomagolt üzit kedveskedik a fejlesztőknek, javasol új állást a programozóknak valamilyen kevésbé felelősségteljes munkakörben és hasonlók. Ezek, valamint az ügyfélszolgálatnak írt emailek azonban privátban maradtak, és nem mindenki szeme láttára kellett válaszolnia az Apple-nek a kellemetlen kérdésekre.
Most azonban mindenki lát mindent.
Óránként 100 ügyfélnek válaszolnak átlagosan, vagyis hatalmas sebességgel gyártják a segítséget nyújtó linkekkel teletűzdelt gyorsüzeneteket.
Úgyhogy itt az idő.
Ha eddig titokban tartott kérdésed volt, vagy úgy gondoltad, hogy a szóban forgó problémádra úgysem tud megfelelő választ adni az ügyfélszolgálat, most megizzaszthatod őket nyilvánosan, szembesítheted őket azzal, bizonyos bugokat mióta cipelünk a hátunkon, és kisajtolhatjuk belőlük a reakciót végre. Ugyanis ha sok ember emailben követel valamit, az statisztika, ha Twitteren, az PR.
Ne fogadjátok meg a tanácsukat, ne DM-ezzetek velük! Csak nyíltan!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.