Már nem tudom merre járkáltam a weben a mobilomon - NEM ARRA! -, amikor belefutottam egy fincsi kis iPhone 7 nyereményjátékba. 

Annyira unatkoztam, hogy gondoltam, végignyomogatom, hogy eljussak a turpisságig. Hogy nektek már ne kelljen.

Az oldal - Mobilegiftcenter - az Apple valamiféle elszúrt mobiloldalára hasonlít, amit az alábbi elemekkel toldottak meg a hitelesség kedvéért:

  • mai dátum
  • magyar zászló (IP címből)
  • a szolgáltatód neve - a biztonság kedvéért így is neveznek, hátha

1_24.jpg

A bevezető szöveg erősen indít, nem csak egy iPhone 7-et ígér, de mindjárt tesztelőnek is felvesznek. Világszerte 20 felhasználót választottak ki - nyilván megírva jóelőre a szöveget a világ összes nyelvére, hogy a véletlenszerű sorsolás után rögtön küldhessék a jó hírt -, hogy kipróbálhassa a telefont a premier előtt, és értékes véleményükkel gazdagítsák az Apple mérnökeinek szemléletmódját.

Persze tudták, hogy ez nyűg, végül is dolgozni kell, ingyen, ezért egy iPhone 6s-t is küldenek ajándékba. Nyilván hogy legyen mivel összehasonlítani.

Azonnal cselekedtem, és válaszoltam az első kérdésre. közben megfigyeltem a szöveg alatt sima képként beillesztett kamu Facebook-dobozt, ahol ilyen kamu ajánlásokat olvastam:

img_1769.PNG

Második kérdés: naná, hogy valódi HD kijelzőt, azt már régóta szeretnék a telefonra!

img_1770-1_1.PNG

Harmadik: SMS.

 

img_1771-1_1.PNG

Negyedik: közeledünk a trükkhöz. Van!

img_1772-1_1.PNG

Na!

img_1774-1.PNG

Nana!

img_1776-1.PNG

És el is érkeztünk a lényegig. Emelt díjas sms-eket rendelsz meg a szolgáltatás elfogadásával, Írországból, nyilván nagyon értékes tartalommal. Le is mondhatod, ha elég gyors vagy, de mivel megnyomtad a Nyerj Most gombot, ebből következően nem vagy elég gyors. És nem is olvastad el a szöveget.

Ez könnyű volt. Legközelebb valami nehezebbet szeretnék kipróbálni.