Újabban háromféle esemény miatt szakítom meg a munkámat a MacBook Airen.

  1. Lefagy a Mail. Megvárom míg kipörgi magát, aztán Force Quittal kilövöm. Újraindítom.
  2. Lefagy a Safari. Megvárom míg kipörgi magát, aztán Force Quittal kilövöm. Újraindítom.
  3. Lefagy a Mail ÉS a Safari. Megvárom míg kipörgik magukat, aztán Force Quittal kilövöm, újraindítom őket. Nagyon durva esemény.

Persze, tudom. Közületek sokaknak egyik sem fagy le. Na, erre mit mondjak?

Mondom azt, hogy egy csomó embernek a Preview fagy ki folyton, már külön részleg van az Apple-nél, ahol ezeket a fagyásokat egyáltalán regisztrálják. Nekem semmi bajom a Preview-val. Ergo elégedettnek kellene lennem, mert mégiscsak jó az úgy, ha nem általános hibáról van szó. Valamit biztos én rontok el.

Régebben is háromféle esemény miatt szakítottam meg a munkámat a MacBook Airen. 

  1. Vécére mentem.
  2. Enni mentem.
  3. Dartsoztam.

Végül is, ez a mostani helyzet előkelőbb. Hosszabban lehet őket leírni, és ha az anyukámnak mesélem el, nem ért belőle egy szót sem. 

Viszont erre a régi hármas tevékenységre már alig van időm az új hármas miatt. Ez bosszant egy picit. Azért néha, amikor mindkét program lefagy, felállok dartsozni. 

Kéne vennem egy új gépet, szerintem az egy időre megoldaná a problémát. De ahhoz pénz kellene, amit nem tudok megkeresni, mert általában csak dartsozok. 

Viszont ebben egyre jobb vagyok. Lehet, hogy indulnom kellene egy versenyen?