Egyrészt diktálásnál most már megérti a "vessző" szót, és értelemszerűen vessző karaktert rak az adott szó után, ha indokolt. Persze nem mindig, ahol kell, ott meghagyja a karakteres formát.

img_1709.PNG

Amióta megjelent a diktálás magyar nyelven, ez volt a legkomolyabb probléma a szövegfelismeréssel, szerencsére a bejelentések - Időmilliomos Apuka szerint épp az övé - után végre észbe kaptak a fejlesztők. Másfél év kellett, kivártuk.

A többi fontosabb karakter magyar kiejtését itt találjátok. Akik vezetés közben írnak levelet, azoknak kötelező megtanulni.

A másik pozitív hír, ami nekem újdonság volt - nyilván már egy ideje így van -, hogy végre megérti a Siri a kérdést: "keress nekem egy éttermet a közelben".

find.jpg

Korábban írtam posztot arról, hogy noha a rendszer már alkalmas arra, hogy a közeli kávézókat, éttermeket megmutassa Sirin keresztül, mégiscsak az "éhes vagyok" és "szomjas vagyok" kifejezésekre volt hajlandó megmutatni ezeket. Már érti a választékosabb kérdéseket is.